ING Bank Śląski rozpoczął kampanię Konta Direct dla Firmy. W emitowanych w telewizji i internecie spotach, prezentowane są zalety bankowości mobilnej dla firm przez pryzmat użyteczności dla ludzi, a nie samej technologii. W ten sposób bank nawiązuje do wprowadzonego w ubiegłym roku hasła „Liczą się ludzie”.
Zapytaliśmy Polaków - również osoby, które prowadzą własną firmę – jaki mają pomysł na życie i jak realizują swoje cele. Spontanicznie powiedzieli nam, że robią to w różny, swój własny sposób. Tak też jest z bankowaniem, aplikacja mobilna daje takie możliwości. Stąd filmowa puenta Marka Kondrata: "Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest Twój. Aplikacja mobilna wspiera tych, którzy chcą prowadzić biznes po swojemu" – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski w swoich kampaniach motywuje Polaków do działania i wykorzystywania swojego potencjału do realizowania planów zarówno prywatnych jak i zawodowych. Bank wspiera ich poprzez nowoczesne, konkurencyjne cenowo produkty, zapewniając jednocześnie wysoką jakość obsługi.
Promowane Konto Direct dla Firmy - wprowadzone do oferty w sierpniu 2014 roku - wyróżnia się tym, że premiuje aktywnych klientów. Aktywność rozumiana jest w prosty sposób: przelew do ZUS lub US lub zasilenie rachunku kwotą co najmniej 2 tys. złotych w miesiącu kalendarzowym. Przy takich warunkach klienci nie płacą za prowadzenie konta i internetowe przelewy krajowe w PLN. Niezależnie od aktywności wszystkie wpłaty we wpłatomatach ING i wypłaty ze wszystkich bankomatów na terenie Polski są bezpłatne.
Potwierdzeniem, że jest to jedno z najatrakcyjniejszych kont dla przedsiębiorców na rynku jest wzrost zainteresowania ze strony klientów. Od sierpnia 2014 roku, prawie 20% więcej (średniomiesięcznie) jednoosobowych działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie konta w ING.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.ingbank.pl/.
Tytuł kampanii: Bankuję tak jak prowadzę firmę. Po swojemu.
Czas trwania kampanii: od 12 kwietnia 2015 r.
Narzędzia:
- TV: 30‘spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- Internet: VOD, display, social media;
- Materiały w placówkach banku.
Kreacja: Brain.
Media: Lowe Media.
Kreacje internetowe: GONG.
BTL: Brain.
Nowe spoty można zobaczyć na profilu ING Banku Śląskiego w serwisie YouTube.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/w-ing-bankuje-tak-jak-prowadze-firme-po-swojemu-kampania-konta-direct-dla-firmy